Bewertungen von Mr. Sushi Hoorn

Neue Beurteilungen

5.0
Daan
5 August 2025

Via de website eten besteld. Toen het eten maar niet kwam en ze telefonisch ook niet bereikbaar bleken zijn we maar langs gereden en bleken ze met vakantie. Dit stond nergens op de website vermeld, en we hebben dus wel betaald. Inmiddels een dag later en helaas ook via de officiële whatsapp van mrsushi nog geen reactie op deze situatie. Vooral vreemd dat je kan bestellen en betalen bij een filiaal dat tijdelijk dicht is, en dat contact opnemen vervolgens ook vrij lastig gaat.

Jimmy
5 August 2025

Gisteren online sushi besteld voor afhaal.alles netjes betaald en bevestigingsmail gekregen.eenmaal aangekomen op de afgesproken tijd stond er een briefje op de deur,vakantie van 4 tot 31 augustus!DIT HAD JULLIE BETER KUNNEN COMMUNICEREN .met lege handen naar huis en voor niks gegaan.nu wachten totdat ze terug zijn met vakantie en geld terugvragen.belachelijk dit

Karolina
4 August 2025

Om 18.15 besteld en betaald. Het is 22 uur, mr. Sushi is gesloten en wij hebben geen eten. Om 21 uur heb ik meer keer gebeld, maar zonder antwoord.

Manouk
4 August 2025

Ik heb mijn bestelling niet gekregen. En krijg ook geen contact met mr.sushi

Liset Schroen
4 August 2025

Vestiging was dicht maar ik kon wel online bestellen. Verzoek om geld terug te storten.

Dirk
4 August 2025

Na anderhalf uur wachten op de bezorging bij het filiaal mr. Sushi Hoorn maar eens gaan kijken. Bleek het filiaal gesloten, zonder een bericht op de website oid. Waardeloos georganiseerd. In de regen bij een ander restaurant ruim ma etenstijd eten moeten halen.

Jessica
4 August 2025

Bestelling geplaatst, bevestiging gekregen, eenmaal aangekomen op de afgesproken tijd, bleek het restaurant gesloten te zijn vanwege vakantie. 👎🏼👎🏼👎🏼 Nergens op de website staat een melding van de vakantie.

Daphne akse
4 August 2025

Ik heb helemaal niks gehad sta namelijk voor een dichte deur. Gezellig op vakantie zonder dat op de website te vermelden op op non-actief te zetten.

Puck
3 August 2025

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, lekkerste sushi van Hoorn en altijd optijd klaar!

MM
2 August 2025
Ferdi
1 August 2025

Prima

Jet
25 Juli 2025

Eten was prima, de bezorging was vreemd: de jongen in kwestie bleef tijdens het afgeven naar zijn telefoon kijken - waarop overduidelijk filmpjes afgespeeld werden gezien het geluid - en zei niks. Jammer!

Charlotte
16 Juli 2025

Echt jammer dat jullie regelmatig te laat bezorgen, normaal niet echt een probleem. Vandaag was het echt vervelend. Rond de middag bestelling al geplaatst voor levering tussen 18.30u en 18.45. Om 18.55u gebeld, uiteindelijk om 19.25 bezorgd. We moesten om 19.45 weer weg, dus moesten alles heel snel naar binnen werken. De sushi is wel erg lekker.

Sandra Rietveld
15 Juli 2025

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden over het eten, maar de pokebowle spicey-chicken vond ik erg flauw smaken. Helemaal geen spice, weinig saus. Het viel mij deze keer dus best tegen.

Kieft
14 Juli 2025
Linda Bliek
13 Juli 2025

Was weer heerlijk, zoals altijd. En bezorging precies op tijd, top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Dick
10 Juli 2025

Erg lekker en vers. We hebben genoten.

Naomi
10 Juli 2025

Snel geleverd, heerlijk vers. Vriendelijke bezorger!

Mieke
9 Juli 2025

Heerlijk, vooral de chrispy sushi. Mooie volle box, oede smaken, realistische wachttijd en grote portie edamamebonen

Tara
5 Juli 2025
Bruinse
5 Juli 2025

Wij werden netjes op de hoogte gehouden mbt de levering van onze bestelling. Deze kwam nog voor de verwachte levertijd én snel. Het was ook nog eens ontzettend lekker.

Wai
5 Juli 2025

Wij hebben beide voedselvergiftiging opgelopen

PS
4 Juli 2025

Heerlijke sushi!

Marco W
1 Juli 2025

Bestelling is nooit afgeleverd, zelf maar achteraan gebeld en de bestelling maar geannuleerd, omdat ze niet wisten hoe laat ze wel konden afleveren.

Jordy Hulskamp
1 Juli 2025

Om 18:50 bestelling gedaan. Zou tussen 20:00 en 20:15 komen. 20:45 maar eens gebeld, konden geen indicatie geven maar minstens 30 minuten nog. Geen telefoontje, geen update, geen sorry, niks. Zelf 10 min later teruggebeld en bestelling laten cancelen. Nu nog hopen dat ik m'n centen terug krijg.

Mira
24 Juni 2025

Altijd betrouwbare lekkere kwaliteit, ontzettend blij mee.

Angela Visser
24 Juni 2025

Het was zoals altijd weer heerlijk, leuke Deals en Vriendelijke Bezorger!

Haas
23 Juni 2025

om 18.12 besteld, en aangegeven levering zo spoedig mogelijk. De app gaf aan levering tussen 19:45-20:00. Helaas pas om 20:30 de sushi ontvangen, na navraag kreeg ik alleen te horen dat het erg druk was, geen excuses of iets dergelijks, dat vond ik wel jammer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

S.
22 Juni 2025

Al vaker bij mr sushi besteld. Vorige bestellingen 2 keer een product vergeten en wederom vandaag weer. Dan wordt er vervolgens gevraagd 'heb je hiervoor betaald?' De vergeten producten worden weggezet onder het mom 'we hebben het druk.' Voor het vele geld wat je voor de sushi betaald mag je toch wel verwachten dat het personeel zorgvuldig omgaat met de bestellingen, helaas blijkbaar dus niet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

X
22 Juni 2025

Super snel en heerlijk sushi gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rik
22 Juni 2025

Heerlijke sushi

Helaas mijn bestelling is na 1 uur later dan de bezorgd aangegeven. Het duurde dus 2 uur tijd en de sushi was niet meer vers.
19 Juni 2025

Op tijd bezorg en als zolang duurde dan opnieuw vers sushi maken geld terug geven.

Anne
10 Juni 2025
Fay Soeters
9 Juni 2025

Fijn dat onze bestelling eerder dan de geschatte bezorgtijd bezorgd werd. :)

Mila Steneker
9 Juni 2025

Bestelling was 45 minuten te laat waardoor Gyoza’s helemaal koud waren en we misten de calafornia roll

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

JF
6 Juni 2025

Heerlijk genoten van de sushi. Proeft dat het kwaliteit is.

E. C Van Bueren
2 Juni 2025

Echt super verse sushi! Was zeker qua prijs /kwaliteit top. Ga hier zeker vaker bestellen

Monique
1 Juni 2025

Zoals gewoonlijk weer heeeeeeerlijk

Bodine
31 Mai 2025

De bezorging duurde wat langer dan verwacht, kan gebeuren natuurlijk. Maar toen ik mijn bestelling kreeg waren zij een gerecht vergeten. Telefonisch gaf zij aan dat dit nabezorgd zou worden, helaas niks ontvangen. Jammer!

Marcel Kroon
29 Mai 2025

Helaas erg laat geleverd

Kim
27 Mai 2025

Heel erg teleur gesteld. Het eten was zo slecht ik heb boven de tas waar het in kwam staan over te geven. Na contact met het filiaal gezocht te hebben kregen we te horen dat hun eten er prima uitziet en er niks aan de hand was met het eten. Mijn zoon en ik zijn er hartstikke ziek van geworden. Een bestelling van 115 euro zo in de prullenbak kunnen gooien. Het was allemaal door elkaar gelopen en de zeewier was gewoon zo zacht dat het op snot leek. Nooit problemen gehad maar deze keer hebben jullie mij echt teleur gesteld. Zo vaak besteld bij jullie. maar dat dit zo word afgescheept bij zon grote bestelling. Jullie zijn echt een klant kwijt! Nooit meer dat ik bij jullie iets bestel!

Anne
26 Mai 2025

Sushi was heerlijk! Alleen jammer dat er toch allemaal oranje viseitjes bij 2 andere rollen zaten, ondanks de vraag appart van elkaar verpakken ivm zwangerschap

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Dante Thunderstone
23 Mai 2025

Perfection. Mother and I found it absolutely immaculate. Will be sure to order again when able.

Jasmijn
23 Mai 2025

Klein beetje laat, loempia waren afgekoeld, maar niks wat de airfryer niet aan kan. Ben en blijf bij mr sushi

Marcus
21 Mai 2025

Lekker en snel bezorgd

Yalissa
19 Mai 2025

Heel vers en smakelijk!

D&M
18 Mai 2025

Optijd bezorgd, heerlijk, vers, smaakvol, goede prijs kwaliteit, mede door de Freeroll > 30 euro

Besi
16 Mai 2025

Wordt gewoon perfect verzorgd en keurig netjes ingepakt. Ben gek op de crunchy sushi's. Zou ook erg fijn vinden als er ook helal produkten gebruikt wordt vooral bij de kip omdat kip ook erg veel gegeten wordt bij ons :) Voor de rest alles top zo doorgaan!

Dionne
11 Mai 2025

Super, heerlijk en snel in huis.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Yvonne
10 Mai 2025

Top weer!

W+N
10 Mai 2025
Frank
28 April 2025

Ik bestel altijd bij jullie omdat het vaak vers is. Dit keer oogde en smaakte het minder vers. De zeewier was taai en de vis vrij smakeloos. Volgende keer hopelijk weer beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Groenhuyzen
28 April 2025

Goede temperatuur, goede smaak en snel genoeg geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Nina
25 April 2025
Char
22 April 2025

De sushirol met zalm salade was helaas alleen droge zalm en was niks aan toegevoegd en zat er een hard stukje plastic in de sushi. Temaki zag er droog uit en de sushi was ook droog. Niet voor herhaling vatbaar helaas. De bezorger was wel erg vriendelijk!

Ilse
17 April 2025
Natascha
11 April 2025

Heerlijke sushi! Ook precies bezorgd op het afgesproken tijdstip.

Bessie
9 April 2025

Gewoon heerlijk!! Netjes verpakt en keurig op tijd en leuke acties en spaarpunten.

Maartje
4 April 2025

Precies op tijd bezorgd, heerlijke sushi, iets te veel surimi in de box, volgende keer een andere proberen

Kees
30 März 2025
Sipke
29 März 2025
Judith
24 März 2025

Het was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Rick
17 März 2025

Eten was erg lekker, maar de pokebowls hadden minder topping dan normaal. Dat viel ons een tegen.

Bep Gieling
16 März 2025

Het duurde wel erg lang deze keer voordat het werd bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Kimmie
9 März 2025
Ed van de heuvel
9 März 2025

Lekker gegeten , de rijst kan wat verser

simon op den kelder
8 März 2025
Milena
5 März 2025

De tamago nigiri was niet aanwezig in m’n veggie box en vervangen door 2 andere zonder overleg/telefoontje vooraf. Daarnaast smaakte de wakame niet zo vers deze keer. Bezorging was wel snel en netjes. Normaal is het wel beter.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Wendy
2 März 2025

Heerlijke sushi en netjes op tijd bezorgd op een zaterdagavond

Yvonne
23 Februar 2025

Altijd lekker!

CJ Koenen
23 Februar 2025

Het eten was heerlijk alleen bijna 2 uur op je eten wachten na de bestelling is wel erg lang. De volgende keer sneller fietsen.

Dion
21 Februar 2025

Zoals altijd weer super!

Maud
17 Februar 2025

Langer dan twee uur moeten wachten op mijn bestelling. Bij het geven van een belletje kreeg ik geen antwoord hoe laat het geleverd zou worden. Ook daarna heb ik weer gebeld en werd de telefoon niet eens meer van opgenomen. Ik heb pas om 21.15 uur mijn eten gekregen. Echt belachelijk! Eigenlijk had ik het eten niet eens meer hoeven te krijgen.

Bart
14 Februar 2025
aria69
11 Februar 2025

Heerlijke Sushi!

R
8 Februar 2025

Het eten was heel goed, maar de bezorging.. om 19.05 besteld en het kwam om 20.37 ik vond dit best lang

Antwort von Mr. Sushi

Standaard hebben we 30-45 min. nodig voor voorbereiden en bereiden van bestelling,vooral in de weekenden ivm drukte kan het nogal uitlopen . Hopelijk uw begrip daarvoor.

Stefan
8 Februar 2025

Geweldig!!!! Volgende keer weer bestellen!!

Tessa Jong
6 Februar 2025
Anna
3 Februar 2025

Op tijd, lekker en vers!

Murat Karademir
2 Februar 2025
Coffeng
30 Januar 2025

Op de een of andere manier was het adres van mijn ouders opgegeven. Volgende keer beter kijken of ik wel het juiste adres invul. Gelukkig kon ik het bij ze ophalen en heeft mijn zieke kind heerlijk gegeten.

Karin van Ernst
27 Januar 2025

Zoals altijd goede kwaliteit. Jammer dat de bestelling niet compleet was. 2x sashimi zien wij graag retour gestort.(20,00)

Antwort von Mr. Sushi

inmiddels is de 20 euro overgemaakt op uw rekening ,sorry voor het ongemak .

Ik
26 Januar 2025

Het was heerlijk ,

D
25 Januar 2025

Top service

Anne Hilgers
25 Januar 2025

Lekkere pokébowls zoals altijd. Moest even wachten op mijn warme eten, maar dat was zo klaar. Top tent!

Yvonne Krabbendam
25 Januar 2025

Snelle levering

Murat Karademir
23 Januar 2025
Dionne
20 Januar 2025

Heerlijk!

kwan
19 Januar 2025

heerlijk eten.

Jordi&babs
18 Januar 2025
Anoniem
17 Januar 2025

Sushi was goed, loempia nat en slap. Bezorging 35 min te laat

Antwort von Mr. Sushi

Hi, vervelend om te horen dat niet alles naar wens was aan uw bestelling. Had hier graag even telefonisch contact over opgenomen met ons, dan hadden we dit graag netjes met u opgelost.

Mulder
17 Januar 2025

Merendeels was prima...helaas vondt ik een zwarte haar op de sushi...dus dat is in de prullenbak belandt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, wat vervelend om te horen dat dit is gebeurd. Dit is niet in lijn met ons hygiëneprotocol en daarom onze welgemeende excuses. Mail ons hier graag nog even over, dan lossen we dit graag met u op.

Monique
17 Januar 2025

De heerlijkste sushi van heeeeeeel Hoorn

Murat Karademir
12 Januar 2025
Yvonne
11 Januar 2025

Was weer erg lekker!

PS
10 Januar 2025

Heerlijke sushi!

Tessa
9 Januar 2025
Cheyrano
5 Januar 2025

Wederom perfect!! 💞

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Daisy Borsch
3 Januar 2025
Konings
1 Januar 2025

Poke bowl besteld en ik moet eerlijk zeggen...t was echt goed! Ik had een opmerking bij m'n bestelling geplaatst en werd netjes gebeld. Ik ga zeker vaker bestellen.